crazy Christmas

heute habe ich  für die Challenge von
House of Cards
gewerkelt
es war wirklich lustig,
da ich mir eine Weihnachtskarte in den Kopf gesetzt habe *lol
It was funny to do,
 it was not as easy as I had set myself a Christmas card on the head
 
Aber seht selbst --- let´s Show
Close-ups werden durch anklicken auch größer ;o) 
   this Little Label meens "from Santa" in USA
Will ich doch eben meinen Beitrag dort einstellen, was sehe ich da ???
Ich bin eine TOP5 bei HOC
meine Weihnachtskarte hier hat letzten Monat gewonnen *freu
Thanks a bunch for this Honor

Would also be Part in

Kommentare:

  1. Hast du super umgesetzt die Farben, gefällt mir sehr gut
    lg gertrude

    AntwortenLöschen
  2. Such a super fun card!!! LOVE the fun patterns and the great images--this is darling! Thanks for joining us at HOC--I love seeing you there! :) Mynn xx

    AntwortenLöschen
  3. I love all the die cuts you used to make this card! Very dimensional! Thanks for joining us at House of Cards. Have a great day!

    AntwortenLöschen
  4. Beautiful card - thanks for entering The Glory of Christmas challenge 19: handmade background, Hazel, Glory of Christmas DT - you could also enter this into my CHNC challenge extra for November - I'd love to see it there too. x

    AntwortenLöschen
  5. Such a fun and cheery card, perfectly festive, great job on using the colours to make a Christmas card! Thanks so much for joining us at HOC! Ruth x

    AntwortenLöschen
  6. As it’s something I really don’t like doing for a whole comment will admit to this being a copy and paste one because I am unable to type properly at the moment, but didn't want to miss the opportunity to take a look at your lovely creation and thank you for joining us at Stamping Sensations challenge.

    B x

    AntwortenLöschen
  7. I love this card and all the die cut elements you used. Thanks for joining in the challenge at HOC this week.

    Vannessa x

    AntwortenLöschen
  8. wundervoll und einfach crazy,
    herzlichen Dank für deine Teilnahme an der Glory of Christmas Challenge.
    LG Lizzy

    AntwortenLöschen
  9. This is really cool technique you've used on this card. Very beautiful! Thank you so much for sharing your wonderful Christmas card with us at Stamping Sensation.
    Eret x

    AntwortenLöschen

Es gibt Dinge die man nicht kaufen kann,
wie einen Kommentar der von ♥ Herzen ♥ kommt.
Ich möchte DANKE sagen, dass Du Dir die Zeit dafür nimmst ♥

Hinweis: Kommentare die Links zu kommerziellen Webseiten enthalten, die in keinerlei Bezug zum Post stehen, werden gelöscht! Dieser Blog ist keine kostenlose Werbeplattform.